"Julpyssel"

Hejj. Hade faktiskt kul i skolan, första gången någonsin!  Fast de va bara sista timmen som va rolig men ändå. Vi hade iaf  "julpyssel" . Men jag va inte så road, så jag tog stämplarna ( man skulle göra julkort av dom) och stämplade folk i ansiktet  x) Dom blev jätte fina!
Lovisa tex, det stod God Jul i hela hennes ansikte. Men Oskar och Daniel blev lite lack, så dom starta krig.
Maggan dampa när vi jaga varandra med stämplarna. Men hon orkade inte säga åt oss, hon visste väl att vi inte skulle lyssna "/  tss
Sen efter ett tag hittade jag vattenfärg, sånt som man typ målade med i lekis. Jippii tänkte jag. Sen fick Daniel en fin smajl i nacken + 1000 stämplar.
Sen gjorde han en på mig. De va inte lika roligt, mitt in ansiktet  :(  Inte fint.

Efetr lektionen när vi är utanför klassrummet kommer Albin...
- Heej Daniel!! 
Han stannar till och kollar på honom som om han va dum i huvudet.
- Vad har du gjort!? säger han.
- Haha visste e han fin? säger jag. Han kollar på mig men ser lika besvärad ut eftersom att jag också har stämplar och färg i hela ansiktet.
- Jag har gjort på henne, säger Daniel och pekar på mig. Albin skakar på huvudet och börjar gå därifrån.

När jag kommer hem frågade mamma om jag ville följa mad till Gränby. Självklart. På gränby finns det kläder och jag älskar kläder. Sen att mamma följer me e bara bra, hon har ju lite större plånbok än va jag har (a)
När vi är där så va vi inne på Jack & Jones och snacka med Nicklas.  Det är en jätte gullig kille som mamma hade som elev förra året, men som nu jobbar där.
Och gissa vad, jag ska få praoa hos honom! :D jippii! Han sa att han skulle plåga mig precis som mamma hade plågat honom. Ha ha va du va rolig nu nicklas.
Sen träffade vi Sara, en tjej som jag inte träffat på ca5 år? Helt sjukt, men hon jobbade på Landings iaf.
Sedan släpade jag med mamma till MQ och lyckades tigga till mig en Levis T-shirt. Ett rent under att jag lyckades :O

Tack mamma älskar dig!  
Sen va det träning som vanligt och senare på kvällen va det meningen att jag skull plugga till mitt SO prov. Men jag tittade på Titanic istället. Älskar den filmen, så jävla sorglig :'(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0