2 advent

Hej! Har precis vart och lämnat Lovisa vid tåget.
Hon sov här, vi hade jätte kul som vanligt.
Nån gång runt 11 så somnade hon i soffan. Precis innan hon somna sa hon:
- Jag ska bara vila fem minuter....
Hon sov i typ en timme x) hon va mega söt!

Medans hon sov smsade jag med kim. Vi kom fram till att lovisa va blondin för att hon sov, och att hon va keff.
Och jo det stämmer för det mesta.
Nej fölåt gumman! Älskar dig! <33
Men tillslut tröttnade jag på henne. Så då väckte jag henne.
Lovisa <3 powernap x1000 haha. Det är bara jag, lovisa och linn som fattar. Men det va riktigt roligt.
Orkar inte berätta om va vi gjorde elr nåt.... men kul hade vi.
Om nån timme kommer hon hit igen iaf :) hon skulle bara hem och hämta lite saker sen ska hon sova här inatt<3
Gissa hur trötta vi kommer va i skolan i morron? Jag kommer va helt död.
Men vafan, det är ju sista veckan :D jippii , och min smarta syster kom på att det är 1vecka & 3 dagar kvar till julafton. Jag är lycklig :) Sen är de ju andra advent idag också.

Jag dömde en match i morrse också. Ojoj pinsamt värre. Men aja.
Det va storvreta-björklinge pojkar 10. höhö. det blev 3-3 iaf.
Nej nu måste jag gå och duscha och fixa mig innan Lovisa kommer tillbaka.
Vi ska laga middag ikväll. Och nej, det kommer inte gå bra. Vi är inte så lyckade på hk lektionerna precis. Så det lär ju inte gå bättre nu. Förhoppningsvis blir de väl ätbart. Om inte annat får vi väl bestlla pizza elr nåt. Jag gillar inte pizza, det är äckligt :(
Nej nu måste jag verkligen gå.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0