2 December

Hello, kom nyss hem, E typ helt död eftersom att det är skit kallt ute!
Aja i morrse va jag en stor tönt. Jag tittade på julkalendern. Och jag måste säga att det va nog den tråkigaste julkalendern jag sett.  Den får IG i betyg. hahahahahahhah!!!

Det hända väl inte så mycket i skolan. Förutom att johan skulle bära mig hela tiden :O hallå!
Sen bytte vi platser också (oo intresseklubben antecknar) jag sitter iaf längst ner i hörnet :D myys! sen sitter jessica framför mig och emmp och linn typ bredvid. Det kmr bli kaos och vi kmr få byta igen nästa vecka x)
Efter skolan va det stress hem sen bussen in till stan.
Satt med ellen på bussen och pratade :) hon skulle in och köpa kläder till sin dansuppvisning hon har på söndag.
Jag vill se den! men biljetterna är slutsålda!!!! jag är fett lack!
Sen så ska jag döda ellen.. fast de är inte pga att jag inte kan se hennes dansuppvisning, utan för att hon fick Björn Gustafssons DVD , signerad!!!!  hatar henne!! så jag ska åka hem till henne nu, döda henne och ta hennes dvd!
Fast jag vill igentligen inte döda henne... Jag tror jag kör på lite mer sömnpiller. det blir bra :D
Nu ska jag göra klart nån hk grej som vi skulle lämna in i morron.
Hehe.. det kmr inte gå bra. önska mig lycka till
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0