December regn

Hej kom nyss hem. Är helt genom blöt. Om inte någon har märkt de så regnar det. Väldigt tråkigt. Det är ju december, då ska de va snö :(
Har vart på stan med Jessica och Emelie. Mysigt värre <3
Sen gick vi från stan till svartbäcken vidare till Tunaberg. Fy fan, det va helt hemskt! Det regna jätte mycket och vi gick jätte fort för att vi skulle hinna.
Där tittade vi på Felicias lucia. Man kan ju lungt säga att den va mycket bättre än våran skolas :O !
Senare så sitter vi i en busskur och väntar på bussen (logiskt nog). Där va även en till tjej. Sen kommer det än buss som skulle till Librobäck..
Jessica: Vem fan åker till Librobäck?!
Jag: Var fan ligger Librobäck?!
Emelie: Nånstan åt helvete!!
Bussen stannar och tjejen bredvid oss går på. Haha vi höll på att skratta ihjäl oss.

Sen måste jag berätta om en sak i skolan idag. alla höll på att skratta ihjäl sig xD
Jag, Jessica och Emelie går i en av korridorerna mot skåpen. Adus går bakom oss, helt plötsligt säger han:
- Michaela var har du fått din stjärt ifrån?
- Va!? HAHAHHAHA!
- Ja men ärligt. Tränar du? säger han.
- HAHAHAH!           (jag kunde inte sluta skratta)
- Michaela var har du fått din stjärt ifrån? Tränar du?
- Nej jag har köpt den på Lidl! va tror du!? HAHAH!
ja vi skrattade väldigt mycket åt det. Jag tycker det va väldigt roigt iaf x)

Nej nu ska jag gå ner och kolla på Idol. Det är ju final idag :D
Men måste gå och lägga mig tidigt idag :((    Har match i enköping (tror jag) i morron. Så jag måste upp 7. Det är faktiskt tortyr!  Men va gör man inte för att få spela innebandy? (a) <3
Nej puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0