hata måndagar

Jag HATAR måndagar!
Det finns inget bra med dom! man är alltid jätte trött och allt bara cpar sig hela tiden!
Jag tycker att svenska folket ska säga emot!  Vi ska inskaffa en till helgdag, måndagen.
Så från och med nu så är alla lediga på måndagar! 
tack
Men seriöst så va ingeting bra idag. Jag hade onte i huvudet och jag har värsta förskylningen!
Det är tack vare johanna andersson och lovisa karlsson! puss på er!!
Sen på gympan så sög jag -.-
jag och johan skulle köra brottning. ojoj va bra det gick. BOOM sa det så låg jag död på golvet.
Jag har en ganska stark känsla av att jag inte ska satsa på en brottar karriär. höhö
Och sen på No'n (hatar no!!) så hade johan halstabletter. Och så skulle han kasta asken med en halstablett i till mig.
Svisssh så flög den tvärs igenom klassrummet. den landar på mitt bord men åker ner på golvet.
Jag ska precis ta upp den när adus kommer.
Och va gör han?! Jo han tar halstabletten och stopper den i munnen! Jag blev jätte lack!!!
Jag är typ jätte hes och hade behövt den där lilla tabletten. och så kommer han och förstör allt!
Du kan ju gå och försvinna adus!
Han är fan skyldig mig halstabletter nu. och jag ska inte ge mig fören jag får dom. 
Men jag har nog vart ganska sur hela dagen. Som sagt jag hatar måndagar.
Allt går bara åt helvete på måndagar.
Men nu ska jag nog gå och försöka få tag på min vän Lova.. hehe önska mig lycka till.
puss 

Kommentarer
Postat av: Jessica

om jag har förstått det rätt så hatar du måndagar? xD hahahah miccan = väldigt sur att måndagar existerar :D<3333

2008-12-01 @ 20:16:41
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0