Hos Emelie

kvällen va bäst!
Emelie blev jätte glad över alla de pengar hon fick, 1100kr :D
Vi samlade ihop dom så att hon skulle kunna köpa löshår. Hon kommer att bli super fin!
Hela kvällen va väldigt kaosad. Johanna va helt hyper, licksom alla andra.

Emelie & Andrea

Emma & Linn

Emelie Andrea Emma Lovisa Ellen

Det va lätt en av de roligaste kvällarna. Det måste göras om snart!
Jessica nu är det din tur! :D haha    
Jag la inte upp nån bild på mig och johanna, har bilder på oss i överflöd, men de va inte fina.... Det kanske kommer fler bilder sen.
Hoppas vi kunde göra din födelsedag till den allra bäst emelie. Det va de vi ville. Min och jessicas tårta va bäst iaf. Inget kunde slå den. Men glömde knäppa kort på den innan Emelie tog en bit med händern x) haha  Men den va mega fin iaf. Sen åt vi en himla massa andra saker. Popcorn med kanel på, har aldrig ätit de förut, men det va väl gott tror jag. Kommer inte riktigt ihåg.
Det kommer pratas mycket om den här festen på måndag i skolan. Tycker synd om er som inte va där, ni missa något väldigt roligt. :D <3

Men nu måste jag kasta mig i duschen!
Tack för kvällen tjejer älskar er! <3 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0