JULLOV!

Hejj. ÄNTLIGEN JULLOV! har längtat sjukt mycket efter det!
Lite trög och väldigt tråkig avslutning. Rektorn höll tal... De va sång, fast ingen sjöng. Elr jo Albin sjöng, men då kom lärarna och sa till honom atrt sluta. Han sjöng tydligen väldigt fult och för högt "/
En präst höll tal också :O Han snacka om nån människa som kastade in guldkulor i nåns hus så att inte flickorna skulle säljas till en bordell. Fattade ingeting av vad han prata om...
Sen sjöng Linda Bejemyr(stavning?) . Hon sjunget skit fint!
Efter ett tag som kändes som en evighet så gick vi till klassrummet där vi fik våra betyg.
Jag har typ VG i allt, förutom So och musik.
Om en stund, ca 30 min ska jag in till stan och träffa Felicia och hennes vän Emma :) Mys.
Förhoppningvis köper jag några julklappar också, skulle va på tiden.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0