kl 13.19

Hej, jag sitter typ här helt död. Har fortfarande på mig en t-shirt som jag sovit i.
Jag orkar inte göra nånting idag. Jag blev dissad från matchen för att jag va sjuk.... mina tränare verkar inte tycka om mig -.-  "men du kan få hjärtmuskelinflammation michaela"
Blablablabla ..... suck... Sen lite senare så ska jag+familjen iväg på adventsfika hos några vi känner.
Fast igentligen känner jag inte dom.. Frun elr vad man ska kalla henne är lärare på min skola. Det är vääldigt pinsamt när hon säger:
-Hej michan! när man möter henne i korridoren. Jag har ingen aning om va hon heter. Pinsamt.
Jag har faktiskt ingen aning om va nån i den familjen heter. Förut visste jag va hunden hette. Men till och med va han heter har jag glömt bort. Jag är tragiskt.
Ne jag kanske ska gå och klä på mig elr nåt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0