Klippt mej :D


Tss klippte mig igår :)
Den största förändringen blev luggen, men sen va det ganska mycket ändring annars också, men det tänker man inte så mycket på.
Alla tyckte typ att de va jätte fint, tack älsklingar. Ni e mega söta!

Idag hade vi då No prov. Det gick helt genom ruttet, så det behöver jag inte berätta nåt om -.-
Annars har det väl vart helt lungt idag.
I morron blir det stan med Jessica, sen ska jag kolla på Felicias lucia i tunaberg. Jag ska köpa en blomma åt henne som hon ska få efter. Oo jag känner mig riktigt gullig!
Nej nu ska jag gå och läsa pojken i randig pyjamas. Det är nån bok som vi läser på svenskan. Den ska va utläst till nästa vecka tror jag x) <3 tihihi
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0