lllördag

Okej en sammanfattning av min dag.
Vaknade runt 11  stressade runt och kom tillslut iväg till stan.
Gick hem till Lova. Där träffade jag även hennes mamma Annelie. Och vi diskuterade Wii och vi kom fram till att hon troligtvis skulle köpe ett sånt till Liam (lovas lillebrorsa)
Jag och Lova kom tillslut ner på stan. Där stressade vi runt  hela dagen i ett tappert försök att köpa julklappar.
Sen skulle vi köpa tyg för att Lova skulle göra nåt i morron och skulle sy en klänning tills då.
Och vet ni vad? Alla tygaffärer va stängda! Lova blev inte glad.
Så vi gick in på NewYorker tog dom fulaste och billigaste tröjorna vi kunde hitta i XL, köpte dom och sen får vi se hur fin klänning det blev av dom. Haha!
Senare på kvällen fick jag spendera hon moster Carina med familjen. Jippii....
Försökte roa mig själv med ett skjutspel på wii. Och jag är ärligt sjukt duktig på det. Haha jag ska börja på skytte fan! xD
Jag det va väl typ de mesta av min dag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0