Äntligen klar

Inte så intressant dag men jag är mega lycklig! Jag har äntligen klar med min målning!!!!
Gissa hur glad jag är! Jag skulle kunna hålla på med den ett halvår till, men mamma ska få den i julklapp så det kändes inte så smart.

Idag i skolan har vi kollat på nån teater som 9F spelade i matsalen.
Den va fan kul xD Lovisa satt och försökte hålla sig för skratt hela tiden för att inte skämma ut sig. Söt.
Men teatern va Mamma mormor gråter som dom typ hade gjort om elr nåt? Jag va inte direkt så engerad.
Just nu sitter jag och pratar i telefon med Felicia. Vi pallar inte gå på träningen ikväll, de e så jävle tråkigt nu. Innomhus och allt. Så vi kanske ska åka till fyrishov och simma istället.
Träna bör man annars dör man. HAHA vilken tönt jag är!
Fan jag måste laga mat till syster ikväll -.- mamma har rymt iväg till en julmiddag. Dum mamma som inte är hemma och ger mig fritid. Och jag orkar inte göra någonting som tar över en halvtimme, så det blir troligtvis makaroner. Ledsen Lina! hon ville ha nåt jätte avancerat som tar typ två timmar -.- aldrig.
Måste typ plugga nu. Har prov i morron, super roligt jippii. Och smart som jag är så har jag inte pluggat :) Så det är nog dags att jag gör det.
Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

det blev super fin ! :D

2008-12-17 @ 17:19:24
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0