Britney: for the record

 Hej, va på stan med sofie nästan hela dagen igår.
Det skulle va tänkt att jag skulle "julhandla" men det gick inte sådär super bra kanske.
Men jag köpte en julklapp till mamma, det blev en burk med te från bönor& blad. SEn köpte jag en liten silver glittrig ask som jag ska ge till min syster Lina. Men det va tänkt att jag skulle lägga ett par örhängen i asken, men så långt har jag inte kommit än ;)
Sen satt vi och fikade. Men vi han inte sitta där speciellt länge fören min mamma ringer och säger att jag måste komma hem, omedelbart! Men kom igen nu... tråkmåns. Så vi va typ tvungna att rusa iväg till tåget. Sofie me eftersom att hon inte ville sitta kvar själv med sitt te.
När jag väl kommer hem så skulle jag träffa farfar som va och kollade på min systers gympauppvisning.
Och jag, jag har väldigt mycket skuldkänslor för att jag inte va där!
Jag träffade farfar i kanske, 10 minuter? sen åkte han. Det kändes väldigt nödvändigt att åka hem för det lillla.
Men jag älskar farfar och de va kul att träffa honom en liten stund iaf (a)
Senare på kvällen skulle vi äta middag hon min moster Carina och hennes... vad ska man kalla honom... han bor inte hos henne, men de är tillsammans. Särbo kanske? Aja, Robert heter han och han lagar väldigt god mat xD hahah!
Där va jag ett par timmar, sen rusade jag hem för att hinna se Britney: for the record
Jag hann. Och sen satt jag fastklistrad vid tven från att det börja till sista sekunden.
Och i slutet sa hon:
- Man ser det allra vidrigaste i världen, samtidigt som man ser det allra vackraste. Man kan inte se det ena utan att se det andra.
Och det är faktiskt sant.
Hela filmen va väldigt bra, och ja jag vill se den igen.
tycker synd om er som inte såg den. jag känner mig som en liten töntig 10-åring (förlåt lina) för att jag helt seriöst satt fastklistrad och kollade på det. Men hon är faktiskt bra. (töönt jag e)

Det va min dag igår.


Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag spelade in den så jag kan kolla hur mycket jag vill ;)

2008-12-07 @ 18:00:06
URL: http://secretsquirrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0