megahelgen

Hej kom nyss hem och tänkte berätta om min helg (:
Jag ångarar allt jag sagt tidigare. Vi hade det bäst! Hur kul som helst!
Men vi va alla lite skeptiska när vi kom dit.. hehe. De va ju inte direkt intressanta människor vi fick se.
Alla satt i mjukiskläder i princip osminkade och allmänt väldigt töntiga. Fast emmp gillar killen som satt med benen i kors xD hahahhahaha!

Fredag:
Den kvällen va bäst!
Vi hade disco (hehe). Vi dansade från klockan tio till ett. Och vi va helt sjukt galna!
Roligare kväll får man leta länge efter. Fan saknar det måste absolut göras om!
Runt två så gick vi och la oss.. Vi skulle ju trots allt upp halv nio dan efter -.-  Runt tre så vaknar jag. All luft hade gått ur min madrass!!!! ÅÅ. jag låg typ direkt på golvet. Helt hemskt. Men jag överlevde natten iaf.

Lördag:
Vi blev väckte 8.30. Det är inte mänskligt på en lördag! Herregud, lite borde dom väl kunna tänka ut själva iaf, dom hade väl inte räknat med att vi skulle och lägga oss 10 så att vi skulle va morronpigga! :O
Vi släpade oss iväg till frukosten där vi sedan satt helt döda och snurrade runt med skeden bland flingorna.
Sen va det dags för "pass 1" . Av nån konstig anledning så hade jag drinkblandning. Och ni ska inte tro att vi fick göra drinkar inte. Det va ju trots allt ett nykterhetsläger xD
Det mest alkohol liknande i våra drinkar va typ citronen. höhö
Sen åt vi sushi. SÅ HÄR VIDRIGT!
Sen nån gång på eftermiddan så va det "pass 2" . Jag och Moa bytte grupp. Så vi tecknade manga istället.
Eller igentligen inte. Vi satt typ och pratade och åt klubbor.
Ojojoj va mycket bättre jag blev på att rita de där två timmarna!
På kvällen va det disco igen. Fast dj'en hade stuckit hem dan innan. Axel sa att han kunde sånt där så han skulle va dj.
Ingen bra idé.... Ee ja... Den första halvtimmen spelade han endast markolio låtar :O  me kom igen, lite musiksmak kan man väl ha!?
fast tillslut blev även den kvällen hur kul som helst!

Lovisa & ellen

Nån gång på natten spåra allt ut totalt!
Alla va hyperflummiga och aströtta. Sen kom nån på den dumma ideén att vi skulle bygga en pyramid.
Vilken vi också gjorde. Fast emmp ska aldrig va normal, så hon va så tvungen att ställa sig med rumpan mot kameran x) <3 haha

Söndag:
Vi va även tvungna att masa oss upp den här morronen också. Vi skulle inte behöva gå upp fören vi kvart i nio. Av nån sjuk anledning så började en av ledarna skrika runt halv8-8.
- Hästgrupp ett! hästgrupp ett ska gå upp nu!!!!!!
Men kom igen. Det fanns ingen hästgrupp 1 i vårat rum. Vi va inte lite lacka på henne sen.
Jag, emmelie, emelie, johanna, elin & tara skulle rida på "pass 3" . Fan va jag ångrade hela helgen att jag skulle behöva rida. Men när vi kom till stallet så började jag ändra mig. Det skulle kanske kunna bli kanska kul. Hästarna va ju söta om inte annat.
Vi hittade små minihästar som johanna sa att hon va kusin till. haha. Men vi fick inte rida på dom :( vi skulle rida på islandshästar...
 
Först fick vi sitta i en lite stuga och fika. Då fick vi en ny vän :) hater heter Risi :D <3
Vi gav honom bröd.. haha han tyckte de va gott x)

Alla tyckte väl att de va ganska roligt när vi äntligen fick sätta oss på våra islandhästar.
Vi red iväg. Vi skrittade...... och skrittade... och skrittade.....
Det gjorde vi i två fucking timmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag va uttråkad efter 15 minuter! + att jag höll på att frysa ihjäl!!!!
HUR TRÅKIGT SOM HELST!  rid aldrig i heby om nån skulle få för sig att rida! tanten där är helt cp! hatar henne!
Skritta i två timmar när det va minusgrader ute! tack för att jag fick köldskador för livet ut!

Förutom det så va helgen jätte rolig :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0