Oprah

Hej........ Jag är väldigt uttråkad. Jag är sjuk, har värsta hostattakerna var 10 sekund -.- suck.
Så jag har tillbringat min dag i vår otroligt mysiga fåtölj framför tven. Ni kan inte ana hur många Oprah Winfrey program jag sett idag. Helt sjukt.
Men grejan va att tv kontrollen låg väääldigt långt bort, så jag orkade inte hämta den. Så jag har haft samma kanal på hela dagen. Och när det kom nåt tråkigt program så läste jag. Boken heter sängläge, jag tyckte de va väldigt roligt eftersom att jag skulle va tvungen att ligga still hela dagen. Fast skillnaden mellan mig och tjejen i boken va väl att hon va gravid. För va jag vet så är jag inte de.
Ååhh jag är så jävla trött. Pga min hosta så kan jag inte sova nåt "/ mys.  Så jag har typ vart helt död hela dagen. Får se om jag går till skolan i morron.
Men jag har gått omkring i endast t-shirt och trosor hela dagen (elr rättare sagt så har jag legat, gått har jag väl inte direkt gjort). Sen nu för ett tag sen när mamma kom hem sa hon åt mig att ta på på något eftersom att min moster och hennes man skulle komma. Jag orkade inte lyssna, så när dom kommer så är det första anders säger:
- Men sitter du här i trosor Michan!
Höhö jag va ser de ut som?    Men iaf så berättade han sen att min kusin Jocke ska bli nykterist! :O
Hallå! Han nykterist! jag tror jag garvar ihjäl mig! xD
Men de va seriösa... Jocke och han flickvän hade slagit vad. Hans tjej skulle sluta röka och han skulle sluta dricka.
Ojoj där ser man. inte direkt vad man hade kunna tänkt sig om jocke. Men lycka till iaf!

Nej nu ska jag ner och titta på ett till avsnitt av Oprah (Haha!)
Föresten, är det bara jag som förknippar henne med färgen orange? nej jag är helt sjuk...
Förlåt för det här otroligt tråkiga/onödiga inlägget men jag har otroligt tråkigt.
puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0