Powernap (som vanligt)

Hej. Har precis gjort jätte många inbakade flätor på Lovisa. Hon blev super duper fin x)
Jag lägger in en bild på hennes hår i morron ;)
Fan nu gick hon och la sig i sängen. Och så kom den där repliken igen:
-Jag ska bara vila 5 minuter....
Så nu tar hon en powernap (som vanligt) men hon kommer att sova i typ en timme (precis som vanligt) och så kommer jag få sitta här själv och ruttna (också precis som vanligt -.-)
Men vafan jag har ju Kajsa :D Lovisas katt alltså. Mega söt.
Fast hon sprang nyss ner för trappen, så jag får väl sitta och dricka julmust och äta chips i min ensamhet...Haha!
Kolla vilke fin bild jag hitta på Lovisa nu då!

(förhoppningsvis dödar hon mig inte när hon vaknar) :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0