"rolig" Juldans

Hejj helt okej dag. Man gör inte direkt nåt på lektionerna.
De vi har gjort idag är:
1 Typ gåtor
2 "städat" no salen (ingen gjorde nåt)
3 juldans :O
4 ätit apelsiner i matsalen och lekt uppe på scenen.
Nej det av inte direkt en energikrävande dag. Fast vi hade prov också, men det tog bara en kvart så det fick inte va med på min lista. Och helt otroligt nog så gick provet jätte bra fast att jag nästan inte har pluggat nåt :D
Sen fick hade vi juldans idag som jag redan sagt. Ja de va ju lite skämmigt. Aa för det första så va jag, jessica, ellen och lovisa med på varenda dans. Ojoj va bra vi va! Sen så fick jag lite damp på mitt linne. För det åkte lixsom ner hela tiden. Inte fint. Men vi hade väl ganska roligt, bättre än lektion iaf :)
Fick även reda på tre av mina betyg idag "/ ...
Jag har VG+ i NO och matte och bara G i musik :O 
Jag blev ärligt skitförbannad när jag fick veta att jag hade fått G!! Jag är med på alla lektioner och gör alltid som man ska! DAMP! men han hade gett alla i klassen G.... varför? Typ samuel och johan äger ut alla på trummor och gitarr, dom kunde iaf fått bättre. Men han hade sagt att han vart bort från för många lektioner så han kunde inte bedömma oss helt.
Jaha, så då är det faktiskt hans fel att vi får sämre betyg än va vi är värda, för att han inte är på jobbet!
Helt sinnessjuk -.-

Har träning ikväll i vattholmahallen. Efter har Lovisa och Linns lag match. Så jag och Emelie ska troligtvis stanna och kolla på den :)

Och inte för att någon är intresserad, men jag har grov sömnbrist just nu. Jag har till och med börja blöda näsblod, vilket jag gör när jag har sovit för lite.
Men vad begär min kropp av mig! Jag sover väl ganska mycket tycker jag? Jag kan ju knappast gå och lägga mig 9? Jag brukar oftast komma hem ungifär då... Men det är ju faktiskt avslutning i morron. Så efter det kan jag sova hur mycket jag vill :D !
MEGA VAD JAG LÄNGTAR EFTER JULLOV!
Puss

Min katt Fixi, super söt, älskar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0