Sur.

Okej jag lackar!
Igår så va jag inne på tradera och kollade på ett par handskar.
Utgångspriset va 33kr. Jag la bud på 44kr, för jag vill verkligen ha dom!
Och va händer ett par minuter innan jag ska få dom?! En tant komer och lägger bud på 45kr! jag lacka!
Men sen idag så fanns det ett par precis likadana hanskar.
Så jag börja med att lägga bud på 34kr. Då kommer en annan tantjävel och lägger på en krona mer än mig. Då höjer jag med en krona osv.
Så har vi hållt på sen 12 idag -.-   hatar tanter. de e så dryga.
Men nu så har jag sagt att jag köper dom för 51kr. Och jag tänker fan inte lägga högre.
Hoppas tanten ger sig och inser att hon inte skulle passa i sånna handskar.
Aja jag är iaf väldigt sur just nu
puss


Okej då. Tanten kanske skulle passa i dem. De är ju lite tantiga. Men tanten är iaf inte värd dom.
Jag ska ha dom. mohahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0