Lovisa& Oskar

Hej :)
Ingen speciell dag precis, men helt okej. Det va en väldigt rolig No lektion om inte annat.
Jag, Lovisa, Oskar och Johan sitter utanför vårt klassrum och ska jobba. Det funkade inte så bra, men sen började Oskar och Johan att skrika Ludde efter nån stackars lite sjua som flydde i panik. Dom har typ trackad honom i flera veckor nu.
Medans dom sitter och skriker så ser Lovisa väldigt fundersam ut. Och efter ett tag får vi höra vad det är hon suttit och grubblat på....
- Vet ni att om man tar Ludde och byter L och D så blir det Dulle. Och om man då byter D:et till et B så blir det Bulle!!
- Aa och om man tar Lovisa och tar bort alla bokstäver förutom O och lägger till skar så blir det Oskar! Det är ungifär lika långsökt som ditt!
    säger Oskar ironiskt.


Och vill ni veta en sak! Jag har MVG i SO!!! JAG ÄR JÄTTE STOLT & JÄTTE GLAD! jippii! :D
Och när jag berätta det för pappa så tyckte han att jag va duktig, och så sa han att han tyckte att de va intressant med historia (intressant? men kom igen nu)
Så gissa vad jag ska ge honom i julklapp nu? Jo en prenumeration på en historie tidning! Jag är så jävla fyndig!
Han kommer säkert inte tycka att det är kul alls, men vadå,  jag kommer inte på nåt bättre.

I kväll ska jag kanske färga håret :D
Mamma har lovat att hon skulle göra det på mig. Och jag vill göra det ikväll, så jag tycker att hon ska anpassa sig efter mig. Men det kommer typ inte bli så större skillnad ska bara färga utväxten.
Men jag är typ mega glad. Jag tror att det är för att jag har ätit jätte många choklad grejer. Jag hade inte öppnat min chokladkalender (ja jag är 3år) på typ 5 dagar + att jag har 2 stycken. Så jag hade 10 chokladbitar idag :D <33
Jätte gott! eller nej, dom är riktigt vidriga ärligt talat. Men strunt samma.
Ska gå nu.
Puss


Kommentarer
Postat av: looooovisa

HAHAHHAHAHHAHAHAH SÅ JÄVLA KUL! <3

2008-12-15 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0