Tisdag


Hejj kom nyss hem.
Har genomlidit ännu en urtrist skoldag.
Vi har prov i fysik på torsdag. Kul att jag inte fattar nåt. Åhh... sen prov i so nästa tisdag. Kan jag nåt av de då? nej, och åter nej. Jag kan ingenting så jag ser fram emot våra prov. Kommer bli jätte kul.
Och jag längtar inte efter att få se mina betyg!

Idag kom jag och Lovisa fram till att vi båda har damp. Jag har nog seriöst det. Jag slår alla hela tiden. Jag är så himla gullig! Fast de är inge kul att slå jessica, för då får hon ryck och slår en 10000 gånger hårdare så att man ramlar ihop till en liten hög på golvet xD hon är inte snäll. Tss <3
Adus kallar mig för Säpo. Vet ni hur pinsamt det är när han typ skriker det i korridorerna?
- Säpo!!!! Säpo stanna!!! Jag måste säga en sak till dig! Men stanna då Säpo!!!
Vad tror han, jag tänker inte stanna. Jätte pinsamt ju.
Han kallar mig de bara för att jag sa  till honom att jag ville jobba för SÄPO. Det va ett stort misstag.
Så nu måste jag komma på nåt riktigt jävla fult som jag kan kalla honom!
Om nån kommer på nåt så säg det! Haha hämnden är ljuv.
Juste... kan nån smälla till johan elr?! Om jag gör det så kommer alla seriöst tro att jag har nåt fel.
Men han bär mig hela tiden! När jag är i skolan känns det mer som om jag åker hiss elr nåt. Upp, ner, upp, ner upp, ner.

Nej nu måste jag gå och plugga. Super kul. No suger!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SLÅR HÅRDARE EN MIG, HAR ETT BLÅMÄRKE :o

2008-12-09 @ 19:01:52
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0