Idag på bussen

Hejj. Skolan idag som vanligt sen stan med Jessica.
Det va tänkt att vi skulle köpa julklappar. Ojoj va bra det gick.
De där med att köpa julklappar är nog inte riktigt min grej.... Jag är inge bra på det.
Men jag köpte två stycken till Lina (helt sjukt va mycket saker jag ger henne!). Sen bokade jag klipptid hos Blond på på onsdag. Äntligen!
Jag sak klippa raklugg.. Vi får väl se hur det blir :)
Sofie klippte sig idag. Har inte sett hur det blev. Men antagligen supersnyggt som vanligt!
Sen lekte jag och Jessica tjockisar (höhö) och köpte cookies på subway som vi åt på bussen hem. Fast vi åt inte så mycket... Vi va mer intresserade av att titta på alla människor på bussen... Framför oss sitter en skumm kille i 25års åldern med sin laptop och kollar på tecknad barnfilm, bakom oss sitter två killar och spelar jätte hör musik. Och de hade ingen musiksmak alls! sen bredvid den skumma killen framför oss sitter en tant/kvinna med sjal om huvudet med typ tre barn. Vi höll på att skratta ihjäl oss när hon försökte vara ironiskt och förklara för ett av barnen att den skumma killen inte va farlig och inte tänkte äta upp henne eller nåt sånt. Tjejen såg mer rädd ut efter att kvinnan/tanten sa nåt.
Haha jag typ dog. Det låter inte roligt alls, men det va de.
Sen när alla hade gått av bussen, förutom en av killarna med dålig musiksmak så höll jag på att dö igen. För innan bussen hade stannat så resta han sig för att han skulle gå av. Men det gick inte så bra. För när bussen bromsa så typ studsar han ivär. Jag är fullt seriös, han studsade iväg på ett ben genom bussen xD haha! det såg hur kul som helst ut!
Nej nu ska jag inte trackasera de stackars människor som inte har råd att åka tåg.
Jag ska nog gå och äta upp min systers chokladkalender istället....
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0