Godnatt


Ohh denna vackra bild la jessica upp på sin blogg x)
höhö
Det är jag och johan min vän naaat. skojja
Fan jag saknar bordet vi sitter på :'( det va mitt bord! alla visste om det och jag levde i princip på det!!!!
Sen en hemsk morgon så va det borta! Ingen visste var det hade tagit vägen :O
Det va säkert vaktis.... hata honom. jag ska kräva tillbaka det!

Sen du ha så roligt i huddik (stavning?) jessica! :D <3<3
Hoppas du kommer ha lika roligt som jag kommer, mega helgen ni vet. Ee elr inte.. höhö
Men nu ska jag sova. Har typ sömnbrist. Och william sa åt mig att jag skulle göra det för annars kommer jag typ kollapsa elr nåt... Så ja jag går och lägger mig nu.
Och klockan är nu 22.30, nytt rekord för mig :D !
God natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0