I Lördags

Hejj. har inte haft tid att skriva om helgen så jag gör det nu istället.
Va med Sofie i stockholm.  Super mysigt. Den mesta av tiden satt vi faktiskt på en resturang. Paret som satt vid bordet bredvid va lite smått  mystiska. Vi satt på den där resturangen i ca 2 timmar. Vilket de också gjorde. Under hela den tiden så sa inte de ett ord till varandra! haha!  De älskade nog varandra väääldigt mycket.
Sen köpte jag en väska och en tröja.  Väskan är svart och kommer från accent om jag minns rätt. Tröjan som jag köpte kmr från zara, på den är det musse och mimmi som pussas (a). Den är igentligen inte speciellt vacker. Men jag var tvungen att köpa den.
Men jag kunde inte träffa William :( han hade match så det gick inte.... Får träffa honom nån annan gång.

När vi skulle hem så gick vi omkring på tågstationon och frågade folk om vi kunde få åka med dom så vi slapp betala.
Alla lev typ mega sura när vi fråga. Men tillslut så frågade vi nån läskig tant. Hon hade svart hatt som var nerdragen över ansiktet, och en lååång svart skinnjacka. Hon gick me på att vi fick åka med henne. Sofie och jag var jätte glada över att få slippa betala och hon... aa var väl kanske inte den gladaste jag mött. men men .

Det va en riktigt roliga dag iaf. Tack sofie! <3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0