Packar

Hej kom nyss hem.
Det är typ meningen att jag ska packa. Men jag sitter mest och tittar på väskan och hoppas att den ska få liv och packa sig själv. Men konstigt nog så händer inget.
Men som alla nog redan vet så ska jag iväg till "megahelgen" ikväll.
Ska träffa emelie halv sju vid tåget sen tar vi bussen från centralstationen i uppsala till almunge.
Och det är antagligen bara jag som inte vet var almunge ligger -.- . Men man måste åka lantbuss för att komma dit, så det ligger nånstans på landet. Skojj
Hade matteprov idag. Det va inte riktigt lika roligt.... Ee ja... det gick inte så vidare bra. Är inte riktigt bra på det där med avrundning enligt oskar. Han har nog rätt, det blir många avdrag på det. Suck.
Men ärligt så måste jag gå och packa nu eftersom att min väska inte lyckas så bra med det själv.
Jag tänker ta med mega många mandariner! Det är supergott :D

Men berättar om helgen på söndag. Det blir antagligen mycket bilder då också (: <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0