Pinsamt!

Hejj. Idag va det ännu mera snö... Så de va väldigt roligt att ta sig till skolan... elr inte.
Åhh de hände pinsamaste saken idag. Och jag svär på mitt liv att inget slår det här!
Jag och Amanda står utanför matsalsdörren med snöbollar och väntar på att Lovisa, Sofie och Moa ska komma ut så att vi kan bomba dom lite.
Tillslut kommer dom ut. Och vi kastar! Dom skriker lite, men Sofie får tokryck även fast hon inte fick nå snö på sig.
Så hon börjar jaga mig! Jag springer bort mot skolans huvudbyggnad, eftersom att den låg närmast.
Utanför är alla nior ute och har snöbollskrig. Jag springer förbi dom. Men sen kommer Gustav... Han puttar till mig så jag flyger iväg och glider sen på marken typ två meter!
Det första jag ser när jag sätter mig upp är typ 10 pers som står och asgarvar... Sen är det typ jätte många fler ännu längre bort. Sen kommer Lovisa och dom andra springande. Nartuligtvis skrattar de också -.-
Jag typ asgarvar och vi springer in. Så fort vi kommit in kommer Cecilia och Matilda rusande och asgarvar.
De hade också sett det genom fönrtrena. Tillsammans med resten av sin klass, och ännu mera folk.
ÅÅÅ jag dööör! 
Sen efter typ en kvart elr nåt så kommer Moa och berättar att niorna hade stått och berättat de för en massa andra.
Oo vilket kul liv jag har. Jag tror jag kommer dö. Iaf försöka, om inte annat va sjuk i morron.
Emelie sa att jag kommer at va kändis i morron. Jag längtar. Naaat!

Men jag ska ta bussen som går snart. Ska in till stan på möte "/ kul.
Sen blir det match med 93orna mot hagunda. Det blir kul (: 
puss <3 

Jessica, Sofie och jag
 saknar det<3!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag saknar det också .. vi måste hitta på ngt alla tre snart tycker jag ! :D

2008-11-26 @ 20:13:27
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0