Raggsockor

Hello. Hade lite ryck idag så jag gick omkring i raggsockor. Mycket vackert, och mycket blött. Men det va mysigt.
Fast kanske inte för Jessica. Hon va tvungen att typ bara mig över allt de blöta ibland. Men hon överlever ;) <3

Men det har typ inte hänt ett piss idag -.-
Typ det ända var väl när jag och Pessie skulle gå hem efter skolan. Vi blev lite attakerade av några sjuor med snöbollar.
Men jag skrek åt dom att om dom skulle träffa mig skulle jag lacka så jävla grovt.
Dom va helt genomruttna så dom träffade inte.

Sen blir det väl träning som vanligt ikväll. Sen i morron ska vi iväg till "megahelgen" höhö.
Det va typ för några veckor sen som det kom några människor från Unf (Ungdomarnas nykterhets förbund) xD
Om man gick me i deras lilla klubb så skulle man typ få göra sroliga saker och få glass i skolan och allt. Så min lilla klass, ärthjärnorna, går med i deras lilla klubb.
Det va ju bra till en början. De gav oss typ 4 stycken 8-liters glasspaket i skolan.
Men nu ska vi iväg till almunge och spendera hela helgen där! :O hallå, jag vill ha ett liv!
Jessica rymmer iväg till huddik istället, men det kommer vara väldigt mycket männsikor där.
Men ändå kom igen "Ungdomarnas nykterhets föbund" . Hur bra låter de på en skala?
Men det är säkert jätte bra och alla är säkert små änglar och vi kommer antagligen bo på små rosa moln och allt kommer vara hypergulligt!
Suck.
Emelie och Lovisa ska dit iaf. och johanna. sen vet jag inga fler "/  med johanna kommer det bli kaos, så så tråkigt kommer det nog inte bli (:  om inte hon också skulle bli en liten ängel på ett rosa moln,.
Men det är inte så troligt (ta inte illa upp johanna<3)

Johanna, johan och lovisa<3
Bilden är från ett par veckor sen i skolan (:
puss

Kommentarer
Postat av: elin

jag & emmp då :( ?

vi typ liksom sitter ihop med johanna. dit hon går, går vi också :) , haha.

2008-11-27 @ 20:41:04
URL: http://elliins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0