Ryggvärk, haha

Hejj.  Vaknade i morse och hade så sjukt ont i ryggen! det tog mig en kvart att komma upp ur sängen -.-
Efter mycket stress så lyckades jag komma iväg till skolan. Men väldigt fult klädd, men aja.
Mina stövlar va blöta så jag tog gympaskor. Och hur gick de? Det blev väldigt blött+kallt. Myys.
Tillslut orkade jag inte me min rygg mer, så jag och Ellen gick till vårdcentralen. Och slapp därmed det mesta av matten :D  Hon som vi fick träffa där visste inte så mycket, så hon bokade bara en ny tid hos nån läkare istället.
Så halv två fick jag ännu en gång pulsa fram i snön bort dit.
Och hon som jag träffade då va ju lute rolig...
1. Hon kunde typ inte prata
2. Hon slog mig med nån grej hela tiden
3. Hon stack nålar i mina ben :O
Hallå jag kom hit för att jag hade ont i ryggen. Inte för att få akupunkturi benen Xo
Men det va tydligen inget fel på mig "/ ... Så jag gick tillbaka till skolan och gick in på HKn där jag sen satt och åt nåt bröd som Sofie och Lovisa bakat :)
Sen satt jag och prata med Adus ett tag medans jag väntade på att Sofie Hansson skulle sluta ...
Men han va ju lite smått överglad som alltid. Så det va inte så plågsamt att vänta på att Sofie skulle sluta.
Sofie hade tappat bort sina nycklar så vi gick hem till mig. Och man kan ju inte säga att vi hade nått vidare liv så jag behöver knappast berätta om det.
Men pga min rygg så fick jag inte åka och träna idag  och jag kunde inte gå på domar återträffen för att jag måste va barbvakt åt min syster Lina. Och så fick jag inte heller åka till gränby :O  mega ruttet!!

Om nån undrar så sitter jag väl i soffan och tittar på Grey's Anatomy  hela kvällen
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0