Snökaos!

Herreguud jag trodde jag skulle dö i morse när jag såg hur mycket snö det va ute!
Licksom hallå, e dom helt seriösa när dom menar att jag ska pulsa fram i det där hela vägen till skolan! :O
Men tillslut kom jag fram iaf. Gissa hur från klassen som va där? vi va nog ungifär 9-10 -.-
Vi hade inga lektioner eftersom att det verkar som om inga lärare har körkort på den här skolan. Alla hade nämligen kört i diket. Smidigt. Alla bussar va inställda, förutom den som Lovisa åker med. Haha hon va inte glad när hon insåg att hon va tvungen att åka till skolan x)
Innan gympan hade vi snöbollskrig. Haha hur kul som helst! Fast jag blev typ mullad av Linn och Daniel 2 miljon gånger. Men annars va det kul. Fast inte sen.... mina jeans va helt genomvåta och min mascara helt urunnen. Och så kommer Linn och tror att hon är smart och säger: Det är därför man inte ska ha smink på vintern! jag har ju sagt det!
Suck.
De få lärare som va på skolan hade panik. Så det ropa ut att ingen fick lämna skolan. Men kom igen nu! Verkligen ingen fick gå. Helt genom ruttet. Vi halv 1 lyckades jessica iaf övertala susanne.
Jag, jessica och johanna skulle gå hem och göra pannkakor. Men sen ringde johannas mamma och sa att hon va tvungen att gå hem och städa sitt rum :( så jag och jessica gick själva hem till mig.
Vi satt och åt lussebullar och drack oboy med maränger i xD <3<3 hahah I löve lussebullar
puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

MEEGA KUL DAG

hata monopol -.-

2008-11-24 @ 18:30:06
URL: http://pppessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0