M. syster


Det började med att mamma tvingade ut mig och Lina. Vi skulle skotta -.-
Men det sluta med att jag byggde en liten snögubbe istället. Lina va så duktig på att skotta själv (a)
Snögubben heter knut och han bodde i krukan som sitter på husvägen.
Men när jag vakna i morse så hade han tappat huvudet. Så jag blev lite deprimerad....
efter vårt/ linas skottande så gick vi in och bakade lussebullar istället. De typ tre första blev väl fina. sen spåra det ur.
Lina gjorde några riktigt fula. Jag tror de skulle föreställa en orm och en annan typ en häst med en  kärra :O
Vi e riktigt kreativa i min familj måsta jag säga.


Denna vackra bulle har jag gjort *stolt*
Eller nej det har jag inte... Mamma gjorde den.  och jag förstörde den.
Men jag tycker att den blev fin (:
puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA självmordsbenägen snögubbe XD

(och nej jag pallade inte datorförbud)

2008-11-26 @ 20:49:34
URL: http://secretsquirrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0