wayne´s coffee

Hejj.
Efter en hemsk skolvecka så är det äntligen helg :) biig love!
Runt kvart i fyra så träffade jag Josefin på stan. Vi gick i lite affärer och hade kul. Sen träffade vi typ en miljon människor.
Felicia, Matilda och Hanna va några av dom. Har inte träffat hanna på väldigt länge sorgligt nog.
Sen träffade vi Robin. Josefins vän/blivande pojkvän. Han va jätte gullig. Vi gick i lite affärer med honom sen hamnade vi på Wayne´s coffee. Där Josefin och Robin tyckte jag va helt sjuk bara för att jag drack kaffe :s
Haha hans min när han fick smaka.  Man kunde lätt konstatera att han inte tyckte om de.

Sen nu har jag suttit och pratat i telefon med Sofie de närmsta timmen.
 Vi ska till sveriges huvudstad i morron. Sofie kan inte säga stockholm (fråga inte varför) så hon säger stockholm huvudstad istället. Så jag måste bara reta henne lite.
Jag ska leta väska och sen kanske jag ska klippa mig. 
Jag klippte mig idag, men jag är inte nöjd! jag vill ha lugg!  Så vi får se om jag klipper om det i morron ;) 
Förhoppningsvis blir det så (: 
puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0