Valborg

Hejhej alla små söta nattugglor!
Just nu sitter jag i en stor Coca Cola tröja, rufsigt hår och osminkad hemma hos Lovisa.
KVällen var mysig, hände inte något speciellt. Var med flickorna. Först vid brasan i Vattholma sen hemma hos Andrea.
Och till sist hamnade jag och johanna hemma hos Lovisa, och här sitter vioch myser.
Bilder från kvällen kommer imorron,kan inte ladda upp bilder från kameran till lovisas datror.

I morron runt halv 12 åker vi tre in till Uppsala där vi ska träffa några kompisar till johanna som kommer hit från stockholm, och sen blir det andra kompisar från skolan.
Ja god natt.
puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

det är snarare JAG som bjuderr på bilden miche!

2009-05-01 @ 23:31:55
Postat av: lovisa

det är snarare JAG som bjuderr på bilden miche!

2009-05-01 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0