En grå måndag

Tjoooo! Ja jag är lite smått hyper. Vilket jag har vart hela dagen, och jag har frusit så mycket i skolan så att jag gått omkring och skakat. Pinsamt. Tror jag ska ah mer kläder på mig i morron...

Efter skolan va emelie och lovisa här. Ja väldigt ovanligt att jag är med lovisa, eller hur?
Haha vi hade roligt som vanligt. Men går inte in på några detaljer.
Pinsamt värre om man säger så...

Senare på kvällen va det tänkt att jag skulle plugga till spanska provet vi har på onsdag. Resultatet blev katastrof och jag kan absolut ingenting mer än va jag kunde innan jag började.
Suck på mig själv... Istället har jag suttit och pratat med lollan i telefon , ovanligt (!)

Emelie & lovisa på bild från förra året.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0