Förstörda planer

Hejhej. Har inte haft den roligaste söndagen men den blir forhoppningsvis bättre.
Gick upp runt tio och till min stora förfäran fick jag se att det snöade och att det va jätte mycket snö utanför huset.
Där gick min första plan sönder.
Hade tänkt att jag skulle ut och springa.. Men det är inge mysigt att pulsa fram i snön.
Så jag kör på mammas pilates skit, vilket jag tröttnade på efter en kvart och gick över till att köra styrka istället.
Men jag är fortfarande hyperaktiv och jag VILL verkligen springa!
Och tillsut till min stora glädje så slutade det snöa, men då förstörde mamma allt istället.. Jag hade tydligen lovat henne att damsuga och skura hela nedervåningen!
Tack mamma du förgyller min dag!

Nu är jag klar med städandet och Lovisa tjatar om att jag ska åka till Vattholma. Men jag orkar inte.
(vart tog hyper energin vägen?!)
Nej jag kör på att skriva lite och kolla runt efter lite kläder. ha!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0