Fredag

Hej har inte haft tid att skriva på ett par dagar. Har helt enkelt vart för mycket prov och läxor.
Idag va inte lollan i skolan. Hon va ledig för att hon ska på fotbollscup i sundsvall. Så hon lämnade mig ensam kvar. Nej skojja. Men lycka till pluttan!

Idag så va det först skolan, ovanligt nog (ironi) sedan åkte jag och jessica ner på stan.
Vi fixade prao på bredbar i Uppsala. Haha fick tigga oss till det. Jag vet faktiskt inte ens vad det är för nåt. Men det blir säkert bra ;)
Vi träffade även Malin Brolund och vi va på stan med henne en stund. Sedan lämnade jag dom och träffade Martin och vi åkte senare hem till mig. Kollade på en film. Det blev en skräckis, Mirrors hette den.
Faktiskt väldigt bra.
Sen skulle jag laga mat, mamma är inte hemma. Det första jag gör är att råka bryta av trägaffeln som jag skulle röra med. Ops!
Maten blev helt okej. Ätbar iaf.  Efter det spelade vi wii och sen skulle han hem.
Och nu sitter jag här helt ensam och har tråkigt... Yes jätte roligt en fredags kväll. Fast vad kan man förvänta sig när man är branvakt åt sin lillasyster?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0