Gränby Ishall

Hejhej. Dagen idag va helt bäst!
Jag och klassen åkte till gränby ishall och åkte skridskor hela dagen. Det va sjukt roligt!
Och det måste absolut göras om!

I bussen på väg in till stan, jessica& ellen längst bak, sen
elin + emmp som håller för sitt ansikte, sen linn längst fram :D


Jessica, lollan, hannii, emelie, sofie
Jag kan klart säga att dom är oseriösa på bilden. Men supersöta! puss på er!

 
Daniel& Robert                                         Oskar& Jag
Vet inte riktigt vad dom gör, först           Oskar drog runt mig, och jag kan
brottades dom.. Men sen vet jag           lova att de gick fort! sjukt läskigt!
inte riktigt va dom höll på med xD

Bilden är sjukt ful och både jag& jessica är helt oseriösa. Men vafan jag bjuder på den ;)
Alla måste ju få skratta nån gång.

Kort sammanfattning av dagen :
Bussresan till stan va kaos. Alla betedde sig som dagisungar + att jag hade ansvaret för alla + alla busskort.
Tillslut kom vi till hallen, trors en massa tjat från *host* oskar.
Väl där så fick vi vänta en halvtimme medans dom spola isen, sedan vart de full rulle!
Dom två kommande timmarna va sjukt roliga! Fast vi tjejer kanske inte va sådär super bra på bandy när vi spelade tillsammans med killarna... konståknings skridskor och noll skydd = mycket smärta
Alla va väl ganska deprimerade när vi va tvungna att åka därifrån. Jag och flickorna åkte in till stan och satt på max i typ en och en halv timme. Mega mys!
Runt fem åkte vi hem, lovisa följde med mig och blev kvar här några timmar.


Sedan dess har jag haft tråkigt... Men jag överlever. Kan ju spela wii om inte annat (a)
Orkar inte riktigt plugga. Fast jag bord nog verkligen göra det. Engelska uppsats på onsdag. Jippii super roligt!
Nej nu ska jag gå.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0