innebandy turnering

Tjoisen!
Dagen har varit helt okej, till och med lite rolig! Vi hade innebandy turnering på skolan. Min klass åkte ut på lottning efter att vi spelat två oavgjorda matcher. Hur ruttet är inte de på en skala?!
Men dagen var bra ändå.

Efter skolan följde Lovisa med mig hem. Och vi fick en liten sjuk idé. Så vi tog två bananer, smälte massor av block choklad som vi sedan hällde över bananerna, som vi seda ställde in i kylen så att chokladen blev hård.
Ja det låter kanske konstigt, men det va gott!
Haha sedan dänkte vi allt i massor av chokladsås (a) ops.

Nu har Lovisa åkte hem, vilken va ett tag sen. Och jag har nu ganska tråkigt.
Jag borde skaffa mig en hobby. Någonting jag bara kan göra hemma.
Och jag tänker inte plugga! Så om nån kommer med den ideén.. Ja då blir jag sur.

Juste! Värsta grejen! Jag har börjat dricka te! Så nu borde Sofie vara stolt över mig.
No more kaffe på ett tag.
Haha grönt te med citron och 80 liter socker. Mums. Jag är väldigt onyttig, men det är gott. (a)
Nu ska jag försöka hitta mig en hobby.. Jag måste verkligen. Typ måla elr nåt.. Eller tracka syster! Mohahaha!
Puss

Jag vill åka skidor :( iiiiih

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag är så stolt över dig :D fast jag har aldrig gillat te med socker... :S

2009-02-10 @ 15:28:19
URL: http://diamondcut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0