Kronprinsessan & en tråkig torsdag

Hejhej.
Är det bara jag som redan har tröttnat om allt prat om att prinsessan vicktoria ska gifta sig?
(har säkert hört daniels tal om det minst tjugo gånger=less)
Igentligen är väl det inte en så jätte huge grej? Eller så är det bara jag som tycker så. Men hon är ju bara en vanlig människa och dessutom har hon bara förlovat sig.. Visserligen kommer hon att gifta sig, men det är ju inte fören nästa sommar, så varför allt rabalder om de nu?
Igår så diskuterade jag och några kompisar de här och kom på att om kronprinsessan ska gifta sig måste han typ vara kristen och så måste han godkännas av regeringen. Tänk va roligt de skulle va om hon ville gifta sig med en arab, då skulle regeringen få spader! Och ännu bättre: om hon skulle säga att hon va lesbisk.
Men inget av de har hänt och kommer  troligtvis inte att hända.
Men men, man får väl va glad för hennes skull. Eller nåt.... (:


Dagen har gått ganska snabbt trots att jag inte kom hem fören kvart i fyra.
Och så försov jag mig i morse!! Vaknade klockan 8, vi börjar 8.20. Panik på hög nivå!
Men jag kom till skolan 8.30 ett rent under. Och jag har gått omkring i skolan osminkad.
Okej jag erkänner jag hade eyeliner.. (lovisa har tjatat hela dagen om de)
Konstigt nog hade jag ändå mitt dåliga morgonhumör trots att jag sovit två timmar längre än i vanliga fall.
Märkligt...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0