Lördags kväll

Hejj kvällen igår va rolig till en början. Senare vart den hemsk!

Jag tog halv 6 tåget till Vattholma. Vid stationen mötte Lollan mig och vi gick hem till henne.
Vi va hemme hos henne i kanske en halvtimme innan vi gick tillbaka till stationen för att möta Erik.
När vi för andra gången va på väg hem så kommer Thomas + folk och ska "köra på oss" med Thomas moppe. Suck.
Lovisa lackade loss på dom, och just därför följde dom efter oss hela vägen hem.
När vi kom hem till henne så skulle vi laga mat. Tacos. Men det gick väl inte sådär super bra. Jag och Lovisa står och skriker på varandra och Erik sitter och asgarvar. Och tillslut slängde vi maten... Ingen ville ha.
Sen satt vi bara framför tv'n i typ 3 timmar eller nåt sånt.
Runt 11 skulle vi gå till tåget, både jag och Erik skulle hem.
Jo och nu kommer den roliga biten.
Mitt tåg va inställt.
Så jag står och skriker för att jag e så arg och håller på att frysa ihjäl medans dom andra skrattar och säger att jag är helt dum. Dom ger mig inte så mycket stöd.
Men Eriks tåg gick iaf, så han åkte hem medans jag tvingade Lovisa att va kvar med mig tills nästa tåg skulle gå.
Det skulle gå 11.57. Vi höll på att frysa ihjäl!
Ingen av oss hade speciellt mycket kläder på oss och vi hade båda tunna tygskor.
Runt kvart i lät jag Lovisa gå hem. Så då fick jag stå själv där. Mitt ute i ödemarken. Det är helt kolsvart och det är bara i princip åkrar runt om. Roligt värre.
Iaf så kommer det typ 10-15 fulla personer som tydligen också skulle vänta på tåget. Jätte roligt. Några av killarna som stod typ 2 meter ifrån mig började diskutera om de skulle gå fram och prata med mig osv. Asså gud.
När jag kom hem runt 11.20 så va jag så jävla kall att jag trodde att jag skulle dö.
1. jag kunde inte andas normalt
2. mina fötter va lila och gjorde så ont att jag typ grät och skrek.
3. jag va jätte hungrig. Hade inte ätit sen kl 12 på dan. Smart va?
Japp de va min lördags kväll ;)

Snodde bilden från Lollan.  Erik och jag på bild ;) inte vacker men men
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0