På The Body Shop

Hejhej. Faktiskt en riktigt rolig dag, trots att det är skola och allt.
dagen började med HK och vi fick göra semlor, lovisas och mina blev bäst! Johanna kan intyga de, hon smög in på våran lektion och snodde halva min semla. Tihihih
Restan va lektionerna va också helt chill, åt ännu en semla, gjorde ett jätte stort hjärta på 9f's bildlektion.
Sedan vips så va dagen slut!
Och senare runt halv fem så tog jag och Emelie karl bussen in till Gränby och gick omkring där i två timmar.
Jag hade lovat mig själv att inte köpa något.. Lyckades jag? Svar: Nej!
Det blev ett par jätte fina skor och en lika fin kjol.



Dom kommer ifrån eurosko ocj kostade 149kr nu, inflyttningsrea eller nåt tror jag. Kostade 399 i vanliga fall.
Orkar inte lägga upp någon bild på kjolen, den är iaf blå-vit randig och är nartuligtvis en midjekjol, vilket antagligen inte förvånar nån.. Äger hur många sånna som helst!
När jag och Emelie snurrat omkring där och klockan blivit sju så träffade vi laget utanför The Body Shop.
Vi skulle få bli sminkade osv.
Jätte roligt och tjejen som sminkad mig sa att jag hade fint ansikte och fin hy och att jag därför skulle ha starka färger.
Vet inte riktigt hur de hängde ihop, men så sa hon...
Det va mest mina ögon som blev speciella, och resultatet blev ungifär som på bilden längre ner.
Synns kanske inte helt bra, men jag har en mintgrön ögonskugga som längre upp mot ögonbrynet övergår till guld, och sedan har jag eyeliner och ögonskugga även under nedre fransraden.



Hon la på väldigt mycket puder i olika slag, bland annat en med glitter i, vilket gjorde så att jag glänste i hela ansiktet.
Vackert!
I slutet lottade dom en person som fick en present.
Hihi jag vann! Super lycklig, och jag fick välja vilken body butter jag ville :D jippii
Det blev en som luktade syren och äppelblommor typ. Kommer inte ihåg vad den hette. Vit burk iaf.
Kvällen va jätte rolig och hela laget va kaosat!
Puss på er och tack för kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0