Ruinerad

Hejhej kom precis ut ur duschen. Har vart ute och sprungit så jag är helt slut. Mina ben typ skakar... Jag har en stark känsla av att jag inte ska ta i lika mycket nästa gång. Men mina benhinnor gjorde inte ont! :D
Fast värken kommer säkert i morron. Den ska bara lura mig, så att jag blir jätte glad, och sen i morron kommer den i en lömsk attack bara för att jävlas..

idag har det inte hänt så mycket. Sov ovanligt länge, sen åkte jag och mamma iväg till Gränby. Där köpte jag en present till Sofie som fyller 15 på tisdag. Och sedan köpte jag tre tröjor på MQ.
Så nu är jag helt ruinerad. Fan.
Bilder på tröjorna kanske kommer senare ikväll, om inte annat nån gång när jag använder dom.

I morron är det innebandy turnering i skolan. Shiiit de kommer inte gå bra för mig!
Men aja.. Haha jag kommer säkert glömma att ta med toolbagen eller nåt!
Men önska mig lycka till (jag kan behöva det)

+ att lollan kommer hem ikväll! jippii!<33 hihi
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

En present? Till mig? Nej men gud, man blir ju som generad ;)

2009-02-09 @ 17:00:34
URL: http://diamondcut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0