Russin i överflöd

Jag mår illa.
Jag är ärligt talat inte speciellt smart ibland.
Bara för att jag inte har något bättre för mig och inte känner för att äta godis.. Så har jag ätit upp hela russin burken.
Jag är pinsam.
Men russin är faktiskt gott.. Och jag hoppas att det är nyttigt.. Vindruvot är ju nyttigt, och russin är ju torkade vindruvor.
Så jag kanske borde känna mig nyttig istället för pinsam?
Aja iaf så mår jag illa och jag tänker inte äta mera russin idag. Kanske...
Fast jag kan inte göra det... Dom är ju slut.
Fan jag har sjukt irreterande inlägg ibland om typ helt sjuka saker som ingen igentligen bryr sig om.
Det har nog också blivit en dålig vana.
Nej nu ska jag gå och väcka mammsen. Hon sover för hon har migrän, men jag tycker att hon ska vakna nu och gå till affären och köpa mig mera russin :D jippi
(jag är ingen snäll dotter) Haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0