M. LOvisa

Hej. Idag har det inte hänt något super speciellt, va på stan med Lovisa (som jag sagt).
Hon köpte lite smink, tex ett jätte fint läppstift.
Hihi tänker härma henne och köpa ett likadant senare (a) blev licksom kär.
Jag klippte mig också! Fast jag fixade bara luggen. Och ja det blev raklugg iaf...
Även fast att jag hade beslutsångest så blev det tillslut bestämt. Raklugg.

Vi hade även väldigt tråkigt medans vi hade en timmes dötid tills bussen skulle gå.
Så vi kommer på den briljanta ideén att styla varandra. (haha mest min ide *stolt* -.- )
Vi är inne på New Yorker, där kan man ju hitta de mest sjuka kläder.
Förlåt johan och alla andra som gillar den butiken.
Ja resultatet blev väldigt lyckat... Förutom att lovisa överdrev till 1000 och jag hade ca 20 tröjor på mig..
Fast hon däremot va väldigt fin.. Typ kalsonger utanpå  leopardfärgade leggins? Whut?
Och vem skulle någonsin använda den röd rutiga västen jag har på mig? Om någon människa har på sig en sån och det ser snyggt ut så lovar jag att gå omkring i dom där fula gröna hotpantsen hela sommaren. Heders.

Bilden är sjukt pinsam men jag kan inte låta bli att lägga upp den. Vi är riktigt skämmiga ibland..
 Efter vår fina styling gick vi skrattandes iväg till ica och köpte två baguetter (stavning?) som vi sedan åt på bussen.
Mega gott och vi va helt flummiga och resten av människorna på bussen hatade antagligen oss, men vi hade roligt.
Körde typ "arga leken" eller nåt, och lovisa lacka för att jag inte va seriös. Haha!

Hemma hos henne åt vi och satt vid datorn och knäppte sjukt mycket bilder på hennes systers kamera eller nåt. Ops! Hoppas ingen någonsin kommer att se dom där bilderna. Antagligen sjukt fula! Pinsamt..
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0