Rosa skor

Hejhej. Kom hem för inte så länge sen. Har vart hos moster Carina och ätit osv.
Som jag berättade förut så va jag, mamma + carina i boländerna typ hela dagen.
Men när vi va på väg dit blev det lite krångligt.. Vi åkte E4'an. Och ja det kom nån bra låt på radion och jag sitter och sjunger och dom andra dras väl med i min fina körsång. Det slutade med att vi missade avfarten och va tvungna att åka ända till Knivsta, för att sedan vända där. Smidigt va?
Först va vi på chilli. Åh jag älskar den butiken sjukt mycket. Så fina saker!
Hittade en fåtölj som jag ska ha i mitt rum. Otroligt nog gick mamma med på att jag skulle få den. Licksom bara sådär fast den kosta 1000kr. Tyvärr va det en beställningsvara så jag får den inte förren om ca 6 veckor. Men jag fick två nya kuddar som jag ska ha. Det är inte sånna kuddar man sover på, utan typ "inrednings kuddar". Dom är också super fina, typ silvriga och en har lite svart mönster.. A strunt samma.
Köpte även två par nya skor. Jätte glad och jag älskar att gå i affärer med mamma!

Jag hade inte tillräckligt med ork för att knäppa något bra kort på skorna. Och verkligen inte tillräckligt för att ork ta av mig dom! Så ja, den här bilden får duga.
Tack för skorna mammii! <3

Skorna kommer ifrån skopunkten för dom som undrar. (:
och båda kostar 199kr om jag minns rätt. puss


Sedan var vi på ikea och på lite andra ställen och köpte tapeter mm.
Runt sju for vi iväg hem till Carina och åt middag där och såg på melodifestivalen.
Det va väl trevligt. Seciellt att jag ägde ut alla på super mario bilspels grejs på wii. Efter de ville ingen spela det mer.
Haha första gången jag körde det och jag slog alla (a) *stolt*

Måste bara påpeka att jag känner mig väldigt duktig över den här helgen!
För det första va jag med syster hela fredags kvällen (ovanligt nog!) kan bero på att jag va barnvakt men iaf. Jag umgicks med henne, det är poängen. Och idag har jag vart med mamma, moster + andra släktingar nästan hela dagen.
Jag är riktigt duktig som har umgåtts med familjen hela helgen!
Och i morron ska jag med mamma till Gränby. Sen räcker det med familje umgänge på ett litet tag.
Tro inte att jag inte älskar min familj för de! Dom betyder sjukt mycket för mig!

Nej nu orkar jag inte mer.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vart har du köpt skorna någonstans? :)

2009-02-08 @ 10:58:42
Postat av: Anonym

hej, var har du köpt skorna någonstans? :)

2009-02-08 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0