Tv-kväll & big love to skräckfilmer!

Hihi har suttit bänkad framför tv'n från halv åtta tills nu.
Först var det ju melodifestivalen. De kan man ju inte missa.
Och ja jag har blivit kär. Jag fullkommligt älskar EMD's låt!
Dom ska lätt vinna hela skiten och äga ut alla i eurovision song contest också. Bom bang ba!
Shiiit bra. Nu har jag planerat allt så nu får svenska folket se till att allt stämmer överens med mina planer.
Och jag måste erkänna att jag redan knarkar låten. Ops.

Direkt efter att de slutat så börjar jag genast skrika om att få kontrollen till tv'n. Familjen ville inte alls kolla på skräckfilm, vilket va till min stora förtvivlan!
När jag skrikit tillräckligt och dom andra fått en ökad dos av tinitus så får jag kontrollen och jag byter snabbt till 6an.
Där började filmen "When a stranger calls"
Jag har sett den förr men ville se den igen! Den är så sjukt äcklig, det licksom kryper i hela kroppen och sen är man rädd för att vara ensam hemme i en vecka. IIIHH
Jag älskar skräckfilmer och allt som gör att det kryper under skinnet på en. Mys.
Ja den va lika bra som förra gången, tyvärr va inte systers ansiktsuttryck desamma som det va efter melodifestivalen.
Men jag lovar hon återhämtar sig snart. Kanske blir de där med att va ensam hemma lite längre än en vecka för henne.. Men hon kommer att bli helt återställ och hon är inte skadad för livet.

Ett till exempel på att jag älskar skräckfilmer och thrillers. 
Va det bara jag som såg  "När lammen tystnar" igår?
Ohh ännu en älsklingsfilm! Men den är tusen gånger värre än "when at stranger calls"!
Lovisa kollade dock inte speciellt mycket. Hon dök ner i en tidning och där blev hon kvar hela kvällen.
Oh jag skulle lätt vilja se den igen precis nu! När man ser hannibals äckliga blick, asså så läskigt!
Och just nu känner jag mig helt pepp på att ha skräckfilms festival.. Nån som på?
Jag vill bli rädd och sitta och skrika av rädsla! BIG love to skräckfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0