Kläder (tråkigt)

Tihihi här är bilder på kläderna jag köpte idag.
Ser allmänt dålig ut, blött hår osv så knäppte kort på dom när dom ligger på golvet istället. Ha!

Den ser kanske lite konstig ut på bild, men jätte fin annras. Kommer som sagt från MQ och märket är zoul.

Den här koften licksom bara "råkade komma med" också. Men jag behövde en ny.. Eller inte men den va fin.
Super söta knappar om inte annat! *kär*

Den är klart min favorit. Typ lite "mormors" aktig men ändå jätte fin.
Haha jag anser att allt som är stickat/virkat/spets är mormors aktigt.

Japp de vad dom här plaggen mina sista penger gick till.
Måste slute köpa kläder från MQ... Ska börja med H&M eller nåt sånt. Spar penger på de viset. Tss
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0