Ännu en Fredag<3

Tjoisen! Kvällen igår va bäst!
Jag, lovisa, linn, felicia, jessica, ellen, emma och Sofie va ute och åt på restaurang.
Vi skulle fira Sofie som fyllde 15 i tisdags.
Det blev en mysig liten thai restaurang, som låg högt upp i ett höghus. Och ja ingen kan säga att servitrisen inte va skön.
Han tyckte antagligen att vi va helt dumma, men vi hade väldigt roligt.
Först skulle han lära oss äta med pinnar, hen märkte att vi inte riktigt kunde det.
När vi väl åt var det bara ellen som envisades med att äta med pinnarna, medans resten gav upp hoppet efter två minuter. Senare skulle jag och Sofie beställa efterätt. Lovisa får då panik och tycker att vi ska vänta på henne eftersom att hon inte hade ätit upp (hon hade börjat äta med pinnarna) .
- Lovisa du kan beställa senare, det är ingen panik.
- Nej nej nej jag ska beställa nu! säger hon och försöker konsentrera sig på maten.
- Ja de det lär ju ta ett tag.. Säger servitrisen och skakar på huvudet och skrattar.
Hahah de va jätte roligt! Han skämtade med oss hela tiden.
Ja det va väldigt roligt.
Efter det va vi ute och gick på stan i nån timme. Vi hade missat bussarna. Ops.
När bussarna äntligen kom så åkte jag och vattholma-barnen till Vattholma och sen sov jag hos Lovisa.
Mega mysig kväll, och det måste göras om!
Hoppas du hade en bra kväll Sofie!<3

Lovisa Sofie Jag

Lovisa och Sofie
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0