egocentrisk

Hejhej.
Just nu känner jag mig ego, och jag tror min mamma också är ego eftersom att hon bara tänker på sig själv och vill att jag ska vara hemma. Tror vi båda är lite egocentriska.

Jo jag har tänkt på en sak.. På Facebook så hade jag förut en kille från Turkiet som vän. Dont know why, men så var det. Och direkt efter att vi blivit "vänner" så började alla hans kompisar att skicka "vänn-erbjudanden" eller vad man nu ska kalla det. Jag orkade inte med dom, de bara skickade en massa konstiga meddelanden på turkiska. Så jag tog bort honom+ alla andra. Men nu är det fortfarande så att en massa folk från Turkiet vill ah vänskap.
Varför?
De pratar ändå inte med mig, de skickar bara "merry christmas" grejer hela tiden. Vad är poängen med de igentligen?
Haha de här var kvällens grubblerier...


Bilderna är oseriösa. De var bara ett roligt tidsfördriv. :D
Hahah det är tillåtet att skratta.
Puss


Kommentarer
Postat av: Tug.B

snygg frilla :)

2009-06-21 @ 21:43:28
URL: http://ttp://metrobloggen.se/Tugce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0