Första löparrundan på 5 veckor

Hihi godkväll.
Har precis fikat med mamma. Har hunnit med en hel del ikväll faktiskt.
Det blev ändrade planer, så Lovisa kom inte hit. Men iställe thar jag vart ute och sprungit med syster.
(JAG HADE INtE ONT I BENHINNORNA! WIIII)
Hon tyckte att det var plågsamt jobbigt, men hon va duktig för att vara första gången!
Haha jag ska träna upp henne till värsta löparen ever!
Efter vår lilla löparrunda åkte vi hem till moster och träffade folk. Jag var inte så social, snodde Carinas systemkamera och kröp omkring i hennes trädgår och knäppte kort på smådjur, växter och katten Ester.

Sak alldeles strax gå och lägga mig. Ska upp 9 i morgon för att träffa min Pappa klovkan 10 inne i stan.
Vi ska gå och fika och ha lite "kvalitetstid". Eftersom att han tycker att jag är dum som inte kommer och hälsar på honom...............
Så hoppas ni haft en trevlig kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0