Grattis syster!

Hola!
Kom hem för en liten stund sen.
Idag har jag och pappa vart och hämtat kameran som syster ska få i födelsedagspresent.
Hon fyller som sagt 11 år idag. Grattis gumman!
Efter att vi köpt kameran och ett minneskort åkte vi till Gränby.
Jag gick och hälsade på Nicklas, fick mina prao papper påskrivna och så träffade jag Gabbe.
Pratade med honom i säkert 20 min. Männsikan har färgat håret, kände knappt igen honom!
När vi kommit därifrån åkte vi och tvättade bilen (wiho dagens höjdpunkt!) och sedan skjutsade pappa hem mig.
Ja, och nu sitter jag här.
Sis och mamma är och badar någonstans. Ikväll kommer det antagligen en massa folk hit för att fira syster.
Förhoppningvis kommer det bli jätte roligt!

Satt nyss ute med en av mina katter. Han är helt översocial och följer efter mig vart jag än går!



Söt kissekatt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0