Min dag 24 juni

Hejhej kom precis hem!

I morse väckte mamma mig ca klockan 9, runt 10 åkte vi in till stan.
Träffade pappa och vi tre åkte tillsammans omkring och köpte presenter till syster. Eftersom att hon fyller år i morgon.
Runt halv 1 skjutsade mamma mig till Vattholam och därifrån fikc jag skjuts av Linn till Laffsen där hela dagen spenderades tillsammans med Linn, Lovisa + massor av andra!
Jätte varm och jätte rolig dag.
Blev iknuffad i vattnet säkert 100 gånger och såg ut som en dränkt katt ehla dagen. Jag var säkert alldeles bedårande! (HAHA)
Ikväll kommer jag nog vara hemma. Eftersom att sis fyller år i morgon så blir jag hemma inatt.

Presenter vi köpte idag:
* Sims 3 spel
* Super Mario Nintendo spel
* Hannah Montana Nintendo spel
* Rockring
* Örhängen
* Digitalkamera

Ehhh...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0