I örbyhus

Hejhej har varit i Örbyhus hela dagen tillsammans med Lovisa, Erik och Rikard.
Vi har haft jätte roligt och vi har all bränt sönder våra ryggar.
Det är typ plågsamt att ha på sig bh...
Men dagen var hur som helst rolig!

Nu ska vi (familjen+släkten) fira min syster. Hon fyllde visserligen år igår, men vi firar henne idag.
När det är gjort så åker jag till Laffsen och där blir jag nog kvar hela natten.
Så jag kommer hem i morgon, och har då förhoppningsvis en massa roliga bilder.

Erik
En av de få bilderna från idag. Har typ 5 stycken till på Erik, sen en på Lovisa. Fast hon skulle nog inte bli så glad om jag la upp den, så jag skippar det. Visst va jag snäll nu Lovisa!?


De kanske inte synns så jätte mycket på bilden, men jag är helt jätte röd på ryggen och på armarna.
Om jag inte börjar flagna så komme rjag bli helt sjukt brun! wiii

Nu ska jag gå ner och vara social.
Ha en rolig kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: pojkensgarderob.devote.se

Sv. Tack så mycket, jag har frågestund på bloggen nu så det är bara att ställa frågor

2009-06-27 @ 13:19:34
URL: http://pojkensgarderob.devote.se
Postat av: E

åh , klänningen du köpte när jag var tvungen att övertala dig att de va ett bra köp. haha :D

så fiiin! <3

2009-06-27 @ 22:07:51
URL: http://elinemeliia.blogg.se/
Postat av: lovisa

hahaha ja skitsnäll :D

2009-06-28 @ 23:46:21
URL: http://lluuvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0